נגישות
לעמוד המועצה ב - Facebook

מוקד 106 ומדיה דיגיטלית

מוקד 106 ומדיה דיגיטלית

אודות המחלקה

המחלקה פועלת לשיפור השירות ולמיתוג המועצה בקרב התושבים, בעלי העסקים והמבקרים במרחב המועצה, וזאת, באמצעות שני כלים מרכזיים: הפעלת מוקד 106 אזורי וניהול המדיה הדיגיטלית. באמצעות המוקד מרוכזות פניות תושבים, עסקים ומבקרים בתחומים שונים הנמצאים באחריות מחלקות המועצה, לרבות תלונות בנוגע למטרדים ומפגעים, והוא מהווה כתובת מעודכנת, זמינה ומהירה לטיפול בהן. 

מטרות ויעדים

מטרת המוקד הינה יצירת כתובת אחידה לטיפול מהיר, יעיל ואפקטיבי לפניות התושבים, המלונות והאורחים בתחום המועצה, תוך בקרה על זמני הטיפול ועל סגירת מעגל הטיפול בכל נקודת זמן. אנו מקווים שקיומו של מוקד פניות לציבור יעזור להעמקה והעצמה של הקשר בין המועצה לקהילה ע"י שיפור השרות לתושבים ומתן כתובת לפנייה על ידי מענה אנושי 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.

פרויקטים בעבודה

המשך הטמעת העבודה עם המערכת הממוחשבת החדשה לניהול ומעקב על פניות מול כל הגורמים הרלוונטיים וכמובן אנשי השטח. הדרכה וליווי המוקד החיצוני במטרה לשפר את איכות המענה לציבור הפונים.

פרויקטים עתידיים

הפקת דו"חות מעקב והפקת לקחים מהם במטרה לייעל את העבודה בארגון ולשפר את השרות לכלל הפונים למוקד.

בעלי תפקידים ויצירת קשר

יצירת קשר:

שם

תפקיד

טלפקס

דואר אלקטרוני

מוקד 106

פניות טלפוניות

08-8000210

moked@ma-tamar.co.il

שרות ווצא'פ

פניות בצ'אט

050-5300210

 

סיון טויטו

מנהלת המחלקה

08-6688860

sivan@ma-tamar.co.il

אלברטו גולדברג

אחראי מרכזיה

08-6688888