ברכה לשנת הלימודים החדשה
"התודעה אינה כלי שיש למלא,
אלא אש שיש להדליק"
(פלוטרכוס)
החינוך איננו פעולה פסיבית של מזיגת עובדות אל תוך כלי ריק, אלא הדלקת תשוקה, סקרנות ורצון ללמידה לכל החיים.
שנת לימודים תשפ"ו פורייה ומוצלחת לכל התלמידות והתלמידים שלנו לצוותים החינוכיים בגנים, בבתי הספר, ביישובים ובמועצה.
מתרגשת במיוחד עם תלמידי ותלמידות כיתה א׳ שעושים את צעדיהם הראשונים בבית הספר.
ועם תלמידות ותלמידי כיתה ז' המתחילים את לימודיהם בחטיבת הנעורים, המתחילים פרק מרתק של התבגרות במסעם האישי, הלימודי והחברתי.
ולכל התלמידות והתלמידים שלנו, שתהיה לכם שנת לימודים מלאה בסקרנות, ביקורתיות ויצירתיות, שאלו שאלות והבינו שלא תמיד ניתן למצוא את התשובות.
פתחו את הלב לראות את כולם, העזו להכיר חברים חדשים ולהגדיל את המעגל החברתי שלכם.
לצוותי ההוראה והחינוך, לגננות ולמנהלות בתי הספר והפנימייה העומדות בחזית, כולי הערכה לשליחות שלקחתם על עצמכם ועל ההתמודדות היומיומית להמציא את עצמכם בכל יום מחדש ולעצב את פני המחר, זה אינו מובן מאליו. בהצלחה בשליחותכם, הצלחתכם היא הצלחתנו כמועצה וכאומה.
מערכת החינוך שלנו מתחילה בבית הספר אך אינה מסתכמת בכיתה בלבד - החינוך הבלתי פורמלי, החוגים, תנועות הנוער והפעילות הקהילתית ממשיכים ללוות את ילדינו, להעשיר את עולמם ולחזק את הקשרים החברתיים בין כל יישובי המועצה.
בהצלחה לכל הצוותים החינוכיים והמנהלות שאמונות על החלק הנוסף בפאזל של מערכת החינוך שלנו. וכמובן ברכה מיוחדת גם למחלקת ההיסעים שלנו שהיא החוט המקשר בין כל חלקי הפאזל .
מי ייתן שתשפ"ו
ת - תהא שנה
ש - של
פ - פדיון שבויים
ו - ושלום
רויטל מימון
מנהלת אגף החינוך
מ.א תמר